pondělí 30. března 2020

LESSON 8

Milí žáci,
 tento týden budeme věnovat shrnutí a nové lekci Unit 4 - Food.
Shrnutí na dnešek - vyplníme dohromady 4 cvičení - 2 cvičení na internetu, 2 cvičení v sešitě.

A. Online cvičení 
B. PS - str. 32/3, 33/5 (poslech)

1. Cvičení v pracovním sešitě: 

Rozdělíš slovesa do správných chlívečků a rovnou v minulém čase. 

Příklad: arrive - přijít 
              arrived - přijel 

Napíšeš arrived. 

Trénink online: 


Teď to samé do pracovního sešitu - str. 33/2

Regular = pravidelné - dáme jenom -ED na konec 
Irregular = nepravidelné - to jsou ta slovesa, která se úplně mění 

Správné řešení: 

Regular:
missed, walked, watched, shouted, phoned, played

Irregular: 
ate, went, drove, forgot, had, left, lost, took, broke, came, swam 


4. Poslech - str. 33, cvičení 5 - rozlišit YES a NO. Adrian mluví o svých prázdninách. Co všechno udělal? Rozhodni, jestli je to pravda nebo lež. Níže je případně přepis poslechu - text.

Poslech - nahrávka Nahrávka zde - KLIKNI

Přepis poslechu:Klikni zde - přepis poslechu


Nápověda: když říká I didn´t … - nedělal to


Správné odpovědi pro kontrolu:
2. Yes - byli jsme v pěkném hotelu - we stayed in a nice hotel.
3. Yes - jídlo mi chutnalo - I loved the food.
4. Yes - chodili jsme na pláž - we went to the beach.
5. No - neudělal jsem fotky proto, že jsem zapomněl foťák
6. No - koupil jsem si hezké věci. Už ale nemám teď peníze.
7. No - I didn´t write any postcards - nenapsal jsem žádný dopis.
8. Yes - Užil jsem si prázdniny.



Ty věty níže psát nemusíte - není povinné.

3. Naklikej si prosím Vocabulary - projeďte si obě cvičení. 





Žádné komentáře:

Okomentovat